shh...sape tuh..??!

Sunday, January 1, 2012

selamat datang ta0n 2012


           Assalamualiakum u 0olll..!!! j0m c0unt!! 3..2..1… happy new year..!!!! wah.. x beragak nk smb0t new year en.. time awal muharram tu.. relax jer en.. bersederhana kata kaw.. bler time new year…… lu pikay la senderik..haha J
K0wang nak tau x.. 31/12/11 kenangan yg paling masin manis dlam hd0p aku.. (mende nie xdirancang h0key..!!) dpt gak naek kayak bersame2 cik bibir seksi..!!! lau k0wang nk tau.. dari aku f0rm 4.. aku nak naek mende tu ngan die.. tapi pengakhiran tah0n 2011 dpt gak aku merealisasikan impian kami tu.. haha..memang syi0kk..!!aku ketawe+senyum je biler dpt naek.. huhu.. nak disedapkan detik2 tu.. aku ajak cik bibir seksi nie g secret recipe jejalan cari pasal makang ..huhuhu ok..! fulst0p..!!! ni ade pics dr pakcik Google 
cmnie la lebeh kurang~


Salam PRU-13 kenkawan…
Jalan kan tggungjawab kite as a voters… peace yaw~
                                                                
                                               

No comments:

Post a Comment