shh...sape tuh..??!

Monday, July 1, 2013

ImPian si KeciL yaNg tiDak KeSamPaiaN..

Assalamualaikum.. J

1 cerita dari saya.. tentang impian si kecil..Sedang duduk memikir..tup- tup..Teringat aku tentang kisah antara aku dan plan aku ketika aku di darjah 3 camtu… untuk pengetahuan, arwah abah & mak memang dah berpisah.. aku selalu doa.. dapat rapatkan kembali hubungan tu walau sekejap..5minit p0n xpe.. dapat gak aku rase nostalgia time kecik2 dulu..ade arwah abah, mak, dan adik-adik2 aku..jadi dengan idea yang masih kanak-kanak ketika itu.. aku plan nak g kedai makan tempat arwah abah bekerja sambil mengenakan cermin mata.. sebab utama aku dapat idea tu.. aku nak arwah abah jatuh cinta semula dengan “mak”.. almaklum la, orang kate muka aku sama ngan mak.. mane tau bila abah tengok muke aku dia akan terkejut tengok  dan dorang jatuh cinta semule.. boleh la bersame semule kan.. haha.. tp tu cume dapat diplan jer.. tp tak dapat dilaksanakan pon..bile aku teringat.. memang aku tersenyum sorang-sorang.. impian si kecil yang tidak kesampaian..

3 comments: