shh...sape tuh..??!

Friday, July 26, 2013

RM100??? Shopping di parkson??!!!

Assalamualaikum semue!!! Sempena menyambut kedatangan bulan syawal yang akan menjengah tak lama lagi… mesti la kne shopping bju raye kn..? aku pon xterlepas dari pergi membeli belah untuk persiapan raya.. bukan raye sangat la.. tapi lebih kepade suke2.. 
bajet aku RM100 jer… 
HAH!!SERATUSS!! DAPAT BELI APE JE….  
haha.. jangan nk terkej0t sangat la.. Nothing impossible ma.. dengan pembelian bijak..saya pasti boleh.. (bajet tengah wat iklan commercial plak kan.. J
ape yang aku boleh kongsikan.. Nk shopping..pergi time Parkson tgah wat fair & sedang wat member day! Memang untung.. almaklumlah.. Fair tu kan barang2 yang da di mark-down kan.. mesti la murah n berbaloi.. one more thing, kalau g time member day (pada sapa yang ade Bonuslink Cards).. setiap point kite akan digandakan… kalau xder card p0n.. b0leh wat la.. xsampai 3minit pon.. ape la sangat 3 minit tu kan.. lau nak dibandingkan kite g wat survey baju mane yang cantik..
haha..sangat awes0me OK! 
Back to my st0ry.. dengan RM100.. Aku dapat beli 4 helai baju (2 tshirt,1 sweater & 1 blouse) dan 2 pasang kasut..brand voir lg… siap dapat beli PWP lagi.. so aku amek White Coffee sepaket.. For your info, PWP stand for purchase with purchase.. setiap mall/hypermarket/supermarket ader wat mende ni.. tujuan, untuk ambik hati customer..cam Parkson ni.. die wat dengan setiap pembelian RM50 dlm 1 resit..die berhak beli brg PWP.. haha..menarik kan.. Jom Bershopping dengan Gaye saya..! J

Note: dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut bulan Syawal yang akan datang.

No comments:

Post a Comment