shh...sape tuh..??!

Saturday, December 18, 2010

HaKU tLAh JT0h CINta....?!!!

HaKU tLAh JT0h CINta....?!!! waAaAa.... KEJAM nye ayat..!  tapi bt0l la... aku  tepi tengah dilamun cinta..[`}..msti ader yang tertanyer2 kn..sape pulak gerangan nye..??? cewah...nk tau kene ar..d0k rapat2...(bersiler yer semue..)  teNG..TEng..TeNG..!!!!! hhhahaha... aku tengah dilamun cinte ngn ceritera d0ngeng..!!!haha..!! bt0l wei.. haku x tipu.. time cuti ni..haku giler t0l neng0k citer the princess & the fr0g dan........putera katak!!! nah hamek...!! sumer citer pasal KATAK..(haku nga pr0m0te encik2 katak..memandangkan hari hasyik hujan jeh...! ong...ong..ong..terkedek2..) Citer pasal encik Katak nie plak.. nak di jadikan citer...time kat kamp0ng.. time haku kt bilek ayaq..tengah sdap aku 'meneran'..(waa..h0tak k0rang sgat kuning..pls...jgn bayangkan yea..) tepi aku ader encik katak yang same seperti dlam putera katak..!! haku wat ar muke gentlew0men.. bt0l wei.. talak b0h0ng..!! time tu haku mule imagine yang aku angkat katak tu..(still dlm situasi yang same au..) aku Ci0M encik katak tu...!!! haha!! jangan kaw..!! mane tau time haku ci0m tu..katak td berTUKAR jadi putera-raja..!! wa...... tapi... bahaye k0t.. da la dlam situasi haku yang 'cm tu'.. x ke pengsan die tg0k haku..(hell0e..haku p0n nk pengsan gak..egat.. putera-raja tu ader pakai baju ker?? haha...!!) tu hal pengsan.. l0m lg hal tangkap basah..!! woo0o0... berdue-due an dlam t0ilet.. xker munc0l pakcik2 JAIS... wa.. dan dan je en... haha.. hape2 je ler haku nie.. Haku.. punyer ayat NI  mEmAng x hingat..!! Pape p0n.. kisah d0ngeng takkan same ngan realiti tau... tapi hader ker h0rang zaman skarang nie yang nk ci0m ml0t ngan katak..???!! haha..renung2 kn... lu pikay ar sendiri...!! k.. papai..wasalam..!!

p/s: thank sape yang sudi updated ngn tulisan haku nie yer.. n yang sudi meng0men..!!  I lurve.....u o0ll..
-Td haku makan s0t0ng katak,,, mama msak,,,!! sdaaapppppppp..!!!

No comments:

Post a Comment