shh...sape tuh..??!

Saturday, December 4, 2010

puj0k vS paKse

Jmper lg... arinie aku tlibat ngan 1 scene...( cm pelak0n je en..) dengar lar!! cenggini.. disubuh yg hening aku di tnyer ngn s0alan `kamu mau ngak ganti kn tempat die? (si p0lan..)` waa..hamek kau dier speaking pulek.. aku p0n jwp `ngak mau seh..` (speaking gak..=) ) last skali dier ckp kt haku.. `kamu kan stanby..mane mgkin kamu bisa b0ley ke mane2.. name p0n stanby..` aku jwp ar.. `suke la hati haku..` da tu aku senyap.. aku kn aku.. aper yang aku xnk wat..aku xkn lakukan.. sesuai ler ngn trademark haku.. this is me.. wlup0n ala2 jual ikan(sellfish)..aku tetap steady..haha.. msti k0rang ter pikay kan.. ape kene mgene ngn taj0k haku ni..ngn isi mengand0ng nye..haha.. ntah.. aku p0n xtau.. haha(oopss..terlebeh suda..) renung2kan..and last..pikay ar sendiri..kuikui.. 

No comments:

Post a Comment