shh...sape tuh..??!

Tuesday, December 13, 2011

111111...Puncak Gerah ditawannnnn..!!!

Assalamualaikum semua..!! tajuk entry kali nie..sememang nye menguji kemampuan diri aku unt0k mrempuhi onak duri-bukit bukau time nak smpai ke puncak gunung gerah,.. wuhhhhhho0oo..!!
Ceghite nye begini.. kte0rang skuad 6 SUKSIS diberi tanggungjawab oleh pihak UiTM nt0k g daki gun0ng gerah sempene mencipta bo0k of rec0rd nt0k mendaki 30biji gunung smapai ke puncak pada 11hb.11.2011. seri0usly, time jurulatih kte0rang terang kan pasal pjalanan sbl0m&semase nt0k daki aku just bygkan gunung yg biase je.. mcm kt pic bwh nie…
ini yang aku bayangkan....

Padahal… salah giler telaah aku… peh..!! memang x egat la kan nk nyampai ke puncak tu cmner pulak.. bebukit2.. t0nggeng merangkak berguling semue ader..memang x ar kan.. kirenye aku cm hantar nyawe aku ar kan.. aku berserah ajer..ajal ma0t ditangan Dia kan…. J
ini la..yg lebih kurang kenyataan nye... :)

Kte0rang gerak 9hb.11.11 g ke perak dengan bas UiTM..smpai p0nd0k p0lis sane.. naek forth wheel lak.. mmg melamb0ng2 ar kan.. jalan die mmg peh ar..!!
                                     ni la 4x4 yg kte0rang naek..muke cerie kan.. UiTM dihatiku~

hehe...

lebih kuang 6jam nek 4x4 nie..baru la start mendaki..kt cnie la start mental diuji..hingge la sampai ke puncak.. memang pPpEhHHh..!!!
bgambar ngan 2 jurulatih... muke cerie lagi nie...

meredah sungai...

Pada aku..nt0k smpai ke puncak nie.. mmg perlu kuat dr segi mental ngn fizikel.. lau x..mmg da k0ndem ar  kan..lagi 1.. kene support kengkawan.. aku mmg tacing giler ngan layanan yg kenkawan aku bg kt aku.. terharu beb.. giler kuat semangat kawan ar senang citer kan.. lagi 1, biler aku cm nk giveup .. aku tr0s egat kt member aku yg s0rang neh.. kalau die ley..knp aku xley.. aku mmg tabik kt die.. my her0..! tu la buatkan aku tr0s ader semangat... thank a l0t aishah...(walaup0n die xtau...).. alhamdulillah..semue nye selamat..walup0n ade yang tercalar badan2 nye...adat ar kan.. layan ar cket pics2..
akhir nye sampai gak kt puncak..teng0k ar muke aku..

my r00mate yg tersayang..always with me.. <3

* ppppsssttt...nty tg0k ar pics muke aku kt gerah cm mane.. hehe.. 
Ok la.. nnty kter samb0ng citer laen pulak ey... jage diri tau.. peace yaw..!!

No comments:

Post a Comment