shh...sape tuh..??!

Tuesday, December 13, 2011

ombak rindu yang berlalu pergi..


Assalamualaikum blogger semue… hurm.. arinie mo0d kurang hepy sket… cer bce taj0k entry kali nie.. (><)
Ye... aku ngaku citer ombak rindu 
memang terbaek n best ending(lau dalam n0vel)..
tapi laen pulak yang terjadi kat aku..
ye.. aku ngaku aku mmg tg0k citer nie ngan die..aku mharapkan ombak rindu tr0s menebal dlm diri kte0rang sebagai mane ending crite nie..
tapi laen pulak yg jadi..
aku x henginkan p0n babak yang lebih kurang same happen kat kt aku… 
seedey wo0o.. bagi sesape yang da tg0k.. 
k0rang prasan cantik tak..
scene Mila yg k0n0n nye bcinte ngan hariz within 6years..
at last dpt tau hariz cinta kan other women.. 
ok fullstop! tu je scene nye.. 
citer nye lebih kuang same ngn aku la.. 
tapi... dalam versi  aku.. dan aku s0rang je yang taw.. 
(bl0m terpikay nak wat filem lagi)..
bler di pikay kan memey pedih..tapi aku kene kuatkan semangat aku.. dan satu bende yang harus aku blajar adalah.. untuk melepaskan n melupakan kan die..biarlah die jadi sejarah dalam hidup aku..

#satu yang aku nak sekarang nie.. kalau la ingatan aku nie b0ley dipadam gune kan pemadam.. yang b0ley menanggalkan segale bekas.. aku nak padam die dr ingatan aku..

No comments:

Post a Comment