shh...sape tuh..??!

Monday, January 9, 2012

~mengimbau kenangan~


Assalamualaikum t0 u 0l..bl0ggerssss…!!
Alkisah.. aku nk citer cket pasal kedatangan musim persek0lahan.. mesti semue kaum family busy wat preparerati0n en.. unt0ng la.. tetibe mo0d aku nk mgimbau zaman time mude2 dulu en..  aishhh.. 0rang laen sb0k ngadap lapt0p  buku..aku lak ley relex2 update entry en.. biarlah..janji aku gembire dengan ape yang aku wat… xgitu..?
Berbalik pade citer zaman sk0la.. dulu aku nie kire n0mad gak ar.. 5ta0n kt high school tu..ley dikire 3 kali aku pindah2 sk0lah..  hebat kan…?? Tapi aku stay chill… best k0t biler dipikay2 kan balek.. jadi budak baru..dapat perhatian lebih.. hahakz..! terlebey lak kan aku nie.. haha..
Lau k0wang nk taw.. kt bwh ni aku list kn name2 sk0la skali ngan lencane2 skali aku bagi...

*    Time f0rm 1&2.. scho0l aku kt SMK SERI GARING, RAWANG…
Sekolah ni la yang banyak cungkil bakat aku...ngeee~


*    Then f0rm 3 aku pindah kt SMK TAMAN BUNGA RAYA(1), RAWANG gak.. cume laen mukim jer…
Ni lencana sekolah kesayangan aku...weee~


*    Then time f0rm 4..pindah shah alam… school kt SMK SEKSYEN 16, SHAH ALAM….
Nie lak sekolah terakhir aku..memang byk kenagan kt cni..wiiiii~

Cerite yang sebenarnye.. aku nk citer kt sini..aku nie teringin giler nk bgamb0 dgn pakaian sk0lah.. yela.. time zaman aku dulu.. tang mane pulak la kan nk cekau kamere @ henf0n yg ade kamere.. susah la.. tu la bile da bes0r nie..prasan  bergamb0r tu membuak2..

Aku ader ltak beberape keping pics aku… hehe... pasan nk jadi mude remaje.. ahhahaks!

heheehe~

dulu..ngn ex5 ni la aku g sk0la~

dddaaaaaaa~


P/s:terime kaseh pade f0ll0wer ziEra..yg da smakin bertambah (^^,) mekaseh sangat..!!sayang semue...












No comments:

Post a Comment