shh...sape tuh..??!

Saturday, March 31, 2012

NANAS YANG BERBISA!


 ASSALAMUALAIKUM K0RANG SEMUE..!!

        Nt0k entry kali nie.. aku nk citer pasal NANAS (tapi ade gak yg sebut nenas..)!!! 
pape je lar... (=..=) 
nyum..!nyum..!nyum!

sebenarnye..Aku ni teringin nk makan nanas…(lihat pic diatas jika kamu xkenal nanas itu ape..)!! Kan sedap lau dpt mkn nanas skang nie.. sedap nyew..! cer bayangkan nanas tu dicicah ngn garam..! perghhh..meleleh da air liur 
aku.. xp0n.. cicah kan ngan kicap.. ish..ish.. sedapnye…! Hah..! xp0n..makan cmtu je..!  
pergh..sedap wo0wo0..

Tapi kalau nk tau.. f0r additional inf0rmati0n…nanas nie xbaek tau..nt0k  gegurl yang masih
 mangandung di peringkat awal.. sebab mende tu leh menyebabkan keguguran..!! ape..?? keguguran..?? o0h..n0!! mintak2 dija0hkan.. eh..cm aku lak kan yg pegnent..hehe.. aku just selitkan sedikit tip + nsihat jer..  s0 pada gugurl yang baru kahwen… dlam sebulan dua yg pertame tu.. pls..! jangan mkan nasi nanas k.. sebab nanas tu tajam.. s0 dangerous u kn0w.. yang cik suami p0n.. kne amek taw gak pasal mende ni.. jangan la bilekate c isteri teringin nk mkn nanas..dan dan tu gak k0me g cari nanas bg kt c isteri  mkan..kang nanges x belagu kang…menyesal pasal ek0tkan sangat ngidam c isteri.. Tau La K0me Syang Isteri…
e..eh… meleret pnjang plak kan aku ni.. hehe.. pe yang pasti aku ley makan
nanas dengan tanpe rase ragu..!
k la nak nk can cin cau dulu.. papai..
Thank k0rang sudi bace entry aku yg c0mey cm aku ni.. hehe..sila lah bersila tinggalkan k0men k0rang unt0k penambahbaikan pade mase akan dtg..
(``,) hihi..sayang k0rang!!

No comments:

Post a Comment